ѕроект "—тратег≥¤ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ «ј“ ' руп≥нка'" був розроблений студентами групи ћ«ƒ дл¤ вигаданоњ компан≥њ «ј“ " руп≥нка" ≥ пос≥в 1-ше м≥сце у д≥лов≥й гр≥ з≥ —тратег≥чного ћенеджменту

—тратег≥¤ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ «ј“ " руп≥нка"

«м≥ст

1. «агальна характеристика п≥дприЇмства.
2.ѕричини вибору крањни (Ќ≥меччина) та м≥ста (Ўтутгарт) у ¤кому буде зд≥йснюватис¤ процес ≥нтернац≥онал≥зац≥њ.  оротка характеристика крањни та м≥ста ≥ њх мешканц≥в.
3. —тратег≥¤ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ дл¤ «ј“ Ф руп≥нкаФ.

«ј“ Ф руп≥нкаФ Ц в≥тчизн¤на компан≥¤, що займаЇтьс¤ консервуванн¤м р≥зних вид≥в каш.  омпан≥¤ була заснована в 1992 роц≥ на ѕолтавщин≥. ƒек≥лька наступних рок≥в в≥дбувалос¤ налагодженн¤ дистрибТютивних канал≥в ≥ взаЇмод≥њ р≥зних п≥дрозд≥л≥в в масштаб≥ крањни. ѕ≥сл¤ цього, у 1998 р., компан≥¤ перейшла до виробничого процесу, що було лог≥чним продовженн¤м формуванн¤ нац≥онального бренду.

ћабуть ус≥м в≥домо, що в наш час люди ц≥нують високу ¤к≥сть, корисн≥сть ≥ швидк≥сть приготуванн¤ њж≥. ÷ей п≥дх≥д до житт¤ в≥дображено в слоган≥ компан≥њ: Фћ≥н≥мум часу Ц максимум корист≥Ф та наш≥й м≥с≥њ: Ф—при¤ти здоровому способу житт¤ ¤к нац≥ональних так ≥ закордонних споживач≥в шл¤хом забезпеченн¤ њх ¤к≥сними та доступними по ц≥н≥ кашамиФ.

Ѕуло поставлено ц≥л≥: розробити ≥ впровадити у виробництво продукти, що не м≥ст¤ть шк≥дливих х≥м≥чних добавок ≥ смаков≥ ¤кост≥ ¤ких в≥дпов≥дали б смакам нав≥ть найвибаглив≥ших споживач≥в. —аме цьому продукц≥¤ проходить абсолютний контроль за ¤к≥стю, починаючи з в≥дбору сировини ≥ зак≥нчуючи упаковкою.

¬с¤ продукц≥¤, що випускаЇтьс¤ п≥д торговою маркою У руп≥нкаФ маЇ найвищий ступ≥нь ¤кост≥, що п≥дтверджено багатьма нагородами:
вища оц≥нка Удуже добреФ центру незалежних споживчих експертиз У” –“≈—“Ф,  ињв, 2000р.;
«олота медаль ≥ дипломи м≥жнародноњ виставки УWORLD FOOD Ц 2001Ф, ћосква;
—р≥бна медаль и дипломи м≥жнародноњ ¤рмарки Уѕ–ќƒ≈ —ѕќФ, ћосква, 2002, 2003рр.;
Choice є1 2002.

 аш≥, ¤к в≥домо, Ї одним ≥з основних продукт≥в споживанн¤ людей р≥зного в≥ку ≥ достатку. ќсобливе м≥сце вони займають в рац≥он≥ д≥тей, спортсмен≥в ≥ людей похилого в≥ку. ј про д≥Їтичн≥ ¤кост≥ круп ≥ нагадувати не потр≥бно.

јсортимент вироб≥в компан≥њ складаЇтьс¤ з:
1. каш≥ гречаноњ з
- кур¤тиною
-свининою
-¤ловичиною
2. каш≥ пшеничноњ з
-кур¤тиною
-свининою
-¤ловичиною
3. каш≥ пшон¤ноњ з
-кур¤тиною
-свининою
-¤ловичиною

” «ј“ Ф руп≥нкаФ маютьс¤ в розпор¤дженн≥ власн≥ виробнич≥ ≥ складськ≥ потужност≥, с/г д≥л¤нки, ферми та автопарк. ÷еха (по переробц≥ мТ¤са, круп та консервуванню) оснащен≥ сучасним в≥тчизн¤ним та ≥мпортним обладнанн¤м, що дозвол¤Ї використовувати ориг≥нальн≥ технолог≥њ ≥ нов≥тн≥ в≥дкритт¤ у сфер≥ переробки с/г продукц≥њ. “акож п≥дприЇмство забезпечене сучасною супутниковою системою звТ¤зку, що дозвол¤Ї б≥льш оперативно обробл¤ти ≥нформац≥ю.

ƒо основних вид≥в д≥¤льност≥ компан≥њ в≥днос¤тьс¤:
1. вирощуванн¤ та переробка круп: гречаноњ, проса, пшеничноњ;
2. виробництво консервованих каш;
3. розведенн¤ св≥йських тварин.

ƒл¤ зд≥йненн¤ ефективноњ д≥¤льност≥ «ј“ У руп≥нкаФ пост≥йно розвиваЇ своњ ключов≥ фактори усп≥ху, що принос¤ть њй перевагу над ≥ншими п≥дприЇмствами у галуз≥ зерновирощуванн¤ та консервуванн¤. Ўвидкий та усп≥шний розвиток компан≥њ забезпечуЇтьс¤ ефективною системою кер≥вництва та ретельно п≥д≥браною профес≥йною командою менеджер≥в. ¬исокий профес≥ональний р≥вень роб≥тник≥в «ј“ Ф руп≥нкаФ гарантуЇ найвищу ¤к≥сть продукц≥њ, швидку доставку ≥ в≥двантаженн¤ в зручний дл¤ кл≥Їнт≥в час у будь-¤к≥й точц≥ ”крањни, вчасне оформленн¤ документ≥в ≥ виконанн¤ умов договору, увагу ≥ доброзичлив≥сть. ћенеджери з досв≥дом, що гарно знають асортимент, завжди допоможуть зробити оптимальний виб≥р продукц≥њ та прийн¤ти замовленн¤ у будь-¤к≥й форм≥.  омпан≥¤ усп≥шно використовуЇ метод продаж Direct Marketing, що характеризуЇтьс¤ в≥дсутн≥стю посередник≥в. ÷е зменшуЇ ступ≥нь залежност≥ п≥дприЇмства в≥д зовн≥шн≥х фактор≥в та скорочуЇ дистрибТюторську мережу, що дозвол¤Ї зменшити витрати. ≤ншим параметром конкурентноспроможност≥ ф≥рми Ї те, що вона працюЇ в систем≥ вертикальноњ ≥нтеграц≥њ, що включаЇ в себе ус≥ виробнич≥ процеси, починаючи з вирощуванн¤ зерна та зак≥нчуючи реал≥зац≥Їю продукц≥њ. ÷е призводить до зниженн¤ соб≥вартост≥. —тратег≥¤ л≥деруванн¤ в ц≥нах також Ї можливою за рахунок в≥рноњ локал≥зац≥њ.  р≥м вищезгаданих параметр≥в конкурентноспроможност≥ продукц≥њ можна назвати:
збалансоване сп≥вв≥дношенн¤ ц≥на-¤к≥сть;
тривалий терм≥н збер≥ганн¤;
над≥йна та зручна дл¤ транспортуванн¤ упаковка;
гнучк≥ обТЇми розфасовки Ц використанн¤ невеликих упаковок дозвол¤Ї нав≥ть невеликим торг≥вельним точкам мати р≥зноман≥тний асортимент продукц≥њ;
рекламна п≥дтримка;
сертиф≥кац≥¤ товару ISO 9003.

¬с¤ продукц≥¤ проходить у лаборатор≥¤х ¤кост≥ ретельний контроль в≥дпов≥дно до державного стандарту та техн≥чних умов ”крањни.

 онкуренти «ј“ У руп≥нкаФ

–инок круп в наш≥й крањн≥ можна розд≥лити на дв≥ частини: перша Ц спец≥ал≥зован≥ п≥дприЇмства ( 65-70 % ринку ), а друга невелик≥ приватн≥ п≥дприЇмства ( 30-35% ). Ќа сьогодн≥шн≥й день «ј“ У руп≥нкаФ займаЇ досить вагому частку ринку ≥ не в≥дчуваЇ жорсткоњ конкуренц≥њ з боку середн≥х та малих п≥дприЇмств. “аким чином, основними конкурентами на цьому ринку Ї велик≥ компан≥њ, ¤к≥ стаб≥льно розвиваютьс¤, маючи налагоджен≥ контакти та використовуючи нов≥тн≥ технолог≥њ. ƒо таких п≥дприЇмств можна в≥днести ќќќ Уѕодольський смакФ, У—кв≥рський  ’ѕФ ( ињвська обл), У’мельницький  ’ѕФ, УЅ≥лоцерк≥вський  ’ѕФ, УЌовоукрањнський  ’ѕФ ( ≥ровоградська обл). ќсновна д≥¤льн≥сь цих ф≥рм Ц вирощуванн¤, переробка, розфасовка та реал≥зац≥¤ круп. ƒе¤к≥ з них нав≥ть експортують частину своЇњ продукц≥њ в так≥ крањни ¤к Ќ≥меччина, ≤зрањль, —Ўј та колишн≥ крањни –ад¤нського —оюзу.

ўо стосуЇтьс¤ ринку консерв, то продукц≥¤ «ј“ У руп≥нкаФ в≥др≥зн¤Їтьс¤ високою ¤к≥стю за доступною ц≥ною, за рахунок чого займаЇ одне з л≥дируючих положень. ќсновним конкурентом Ї компан≥¤ У¬ересФ, ¤ка в≥дома ¤к на ”крањн≥, так ≥ в ≥нших крањнах близького та далекого заруб≥жж¤ широким асортиментом ¤к≥сноњ продукц≥њ. ¬ свою чергу, продукц≥¤ ≥нших консервних завод≥в, маючи трохи нижчу ц≥ну, в б≥льшост≥ випадк≥в не задовольн¤Ї оч≥куванн¤ споживач≥в щодо ¤кост≥ продукц≥њ. ƒо того ж зовн≥шн≥й вигл¤д упаковки Ї не т≥льки не естетичним, але й не завжди в≥дпов≥даЇ вимогам державного стандарту.

ѕерша причина вибору саме Ќ≥меччини дл¤ реал≥зац≥њ стратег≥њ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ Ц виг≥дне географ≥чне положенн¤. ‘едеративна –еспубл≥ка Ќ≥меччини розташована в центр≥ ™вропи. ѓѓ оточують девТ¤ть крањн-сус≥д≥в: ƒан≥¤ Ц на п≥вноч≥, √олланд≥¤, Ѕельг≥¤, Ћюксембург ≥ ‘ранц≥¤ Ц на заход≥, Ўвейцар≥¤ та јвстр≥¤ Ц на п≥вдн≥, „ех≥¤ та ѕольща Ц на сход≥. “аке географ≥чне розташуванн¤ Ї виг≥дним дл¤ подальшого поширенн¤ продукц≥њ «ј“ У руп≥нкаФ по ™вроп≥. Ѕудучи членом ™вропейського —оюзу, Ќј“ќ, Ќ≥меччина сполучаЇ вищезгадан≥ крањни з державами ÷ентральноњ та —х≥дноњ ™вропи, що робить њњ привабливою з точки зору транспортного сполученн¤. ƒержавна територ≥¤ ‘едеративноњ –еспубл≥ки Ќ≥меччини становить 357000 кв. км., ¤ка Ї в перспектив≥ областю поширенн¤ продукц≥њ «ј“ У руп≥нкаФ.

ƒруга причина завоюванн¤ ринку Ќ≥меччини Ї характеристика к≥лькост≥, складу та концентрац≥¤ населенн¤, ¤ке нараховуЇ близько 81,8 м≥льйона жител≥в (у тому числ≥ 7,2 м≥льйона ≥ноземц≥в). ѕ≥сл¤ –ос≥њ вона Ї найб≥льшою за к≥льк≥стю населенн¤ державою в ™вроп≥ ≥ перевищуЇ ≤тал≥ю (58 млн.), ¬еликобритан≥ю (57 млн.) ≥ ‘ранц≥ю (56 млн.). ўодо площ≥ Ќ≥меччина правда менша за ‘ранц≥ю (552000 кв. км.) та ≤спан≥ю (505000 кв. км.). јле в даному випадку приоритетним Ї населенн¤. √устота населенн¤ 229 ос≥б на один квадратний к≥лометр, що характеризуЇ њњ, ¤к одну ≥з найщ≥льн≥ше заселених крањн ™вропи. Ћише в Ѕельг≥њ та Ќ≥дерландах густота населенн¤ б≥льша.

” просторовому в≥дношенн≥ населенн¤ Ќ≥меччини розпод≥лено дуже нер≥вном≥рно. Ќаселенн¤ Ѕерл≥на, ¤ке п≥сл¤ н≥мецького обТЇднанн¤ швидко зростаЇ ≥ становить зараз понад 5,5 м≥льйона ос≥б. ” промислових районах на –айн≥ ≥ –ур≥, де м≥ста непом≥тно переход¤ть одне в ≥нше, проживаЇ понад 11 м≥льйон≥в ос≥б Ц приблизно 1200 на один квадратний к≥лометр. ≤ншими м≥ськими агломерац≥¤ми Ї –айнсько-ћайнська з м≥стами ‘ранкфурт, ¬≥стбаден ≥ ћайнц, промисловий рег≥он в басейн≥ р≥к –айн ≥ Ќекар з м≥стами ћаннгайм ≥ Ћюдв≥гсгафен та промисловий район навколо Ўтутгарта, ¤кий ≥ був обраний дл¤ реал≥зац≥њ стратег≥њ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ. ѕричиною такого вибору Ї те, що зах≥д Ќ≥меччини заселений набагато густ≥ше н≥ж пТ¤ть нових федеральних земель на сход≥. “ам на 30 в≥дсотках вс≥Їњ площ≥ проживаЇ менше одноњ пТ¤тоњ (16 м≥льйон≥в) жител≥в Ќ≥меччини. « девТ¤тнадц¤ти м≥ст, ≥з населенн¤м понад 300000 жител≥в, три розташован≥ в сх≥дн≥й частин≥ Ќ≥меччини. ћайже кожен трет≥й житель ‘едеративноњ –еспубл≥ки проживаЇ в одному ≥з 84 великих м≥ст (понад 100000 жител≥в). ÷е близько 26 м≥льйон≥в ос≥б. Ўтутгарт нал≥чуЇ 589000 чолов≥к. ўе одним ≥з важливих фактор≥в Ї те, що на територ≥ю сучасноњ ‘едеративноњ –еспубл≥ки прибули майже 13 м≥льйон≥в н≥мецьких переселенц≥в ≥ б≥женц≥в з колишн≥х н≥мецьких сх≥дних пров≥нц≥й та —х≥дноњ ™вропи. ѕереважна б≥льш≥сть переселенц≥в проживаЇ на заход≥. « 1987 року до ‘едеративноњ –еспубл≥ки перењхали майже 2,2 м≥льйона н≥мецьких переселен≥в з крањн колишнього сх≥дного блоку, передус≥м з колишнього –ад¤нського —оюзу. «араз у Ќ≥меччин≥ живуть близько 2000000 жител≥в колишнього –ад¤нського —оюзу, що обумовить попит на традиц≥йну кухню. ј те , що дана продукц≥¤ Ї дешевою та корисною дл¤ здоровТ¤ привабить шваб≥в (кор≥нних жител≥в Ўтутгарта), ¤к≥ в≥др≥зн¤ютьс¤ економн≥стю впродовж тис¤чол≥ть в≥д замкнутих мекленбуржц≥в, життЇрад≥сних жител≥в земл≥ –айнланд-ѕфальц та старанних та винах≥дливих саксонц≥в. ќтже, так≥ рег≥ональн≥ в≥дм≥нност≥, точн≥ше риси характеру шваб≥в Ї запорукою усп≥ху у реал≥зац≥њ стратег≥њ л≥дируванн¤ за рахунок низьких ц≥н.
“рет¤ причина Ц економ≥чна стаб≥льн≥сть крањни та високий р≥вень житт¤ населенн¤. ‘едеративна –еспубл≥ка Ќ≥меччини належить до пров≥дних ≥ндустр≥альних крањн. «а обс¤гом економ≥чного виробництва вона займаЇ четверте м≥сце в св≥т≥, а у св≥тов≥й торг≥вл≥ Ц нав≥ть друге м≥сце. ‘едеративна –еспубл≥ка п≥дтримуЇ в≥льну св≥тову торг≥влю ≥ виступаЇ проти вс¤ких форм протекц≥он≥зму. “ак≥ економ≥чн≥ умови Ї спри¤тливими дл¤ просуванн¤ продукту компан≥њ.

„етвертою причиною Ї виг≥дна ситуац≥¤ на ринку нап≥вфабрикат≥в. ’оча с≥льське господарство Ї досить розвиненим в Ќ≥меччин≥, а саме на «аход≥ Ц переважаЇ збут молока, свинини та ¤ловичини, винограду, а також зернових культур, але гречан≥, пшон¤н≥ крупи не вирощуютьс¤ ≥ вироби з цих круп майже не ≥мпортуютьс¤. ÷е даЇ можлив≥сть зробити дану продукц≥ю ун≥кальною та дешевою, бо ц≥на оренди земл≥ в Ќ≥меччин≥ дуже висока в пор≥вн¤нн≥ з украњнською. Ќа н≥мецькому ринку нап≥вфабрикат≥в, ¤к≥ так ц≥нуютьс¤ н≥мц¤ми, бо це економить њх час, Ї незаповнена н≥ша, ¤ку заповн¤ть корисн≥ та зручн≥ в приготуванн≥ продукти компан≥њ У руп≥нкаФ.

ѕТ¤тою причиною Ї те, що обрана земл¤ Baden-Wurtenberg з≥ столицею Stuttgart за економ≥чними розрахунками Ї найб≥льш розвинена з ус≥х м≥ст ™вропи, а також те, що так≥ м≥ста ц≥Їњ земл≥, ¤к Filderstadt, Ostfildern, Leinfelden-Echterdingen Ї м≥стами-партнерами ѕолтави. ÷е надаЇ п≥льгов≥ умови при пошуку кл≥Їнт≥в, поставц≥ та просуванн≥ продукц≥њ ф≥рми на ринок Ќ≥меччини, бо партнерство передбачаЇ допомогу та п≥дтримку розвитку полтавського п≥дприЇмництва.

Ўоста причина Ц пол≥тична стаб≥льн≥сть ‘едеративноњ –еспубл≥ки Ќ≥меччини.

—ьома причина Ц активна п≥дтримка Ќ≥меччиною глобал≥зац≥њ. ўо в сукупност≥ з виг≥дним (центральним) положенн¤м та тенденц≥Їю ™вропи насл≥дувати досв≥д Ќ≥меччини буде спри¤ти усп≥ху програми «ј“ У руп≥нкаФ щодо розповсюдженн¤ њњ продукт≥в за меж≥ Ќ≥меччини.

¬осьма причина Ц стиль житт¤ та основн≥ ц≥нност≥ н≥мц≥в Ц економ≥¤ часу та важлив≥сть корисного та поживного харчуванн¤ Ц створюють умови дл¤ споживанн¤ продукц≥њ “ћ У руп≥нкаФ.

¬иход¤чи на ринок Ќ≥меччини, «ј“ У руп≥нкаФ знаходитьс¤ на експортному етап≥ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ. ¬ Ўтутгарт≥ було засновано представництво компан≥њ, ¤ке допомагаЇ зд≥йснювати експортну д≥¤льн≥сть.

ѕредставництво украњнського «ј“ У руп≥нкаФ у Ќ≥меччин≥ створено з метою налагодженн¤ та контролю зовн≥шньоеконом≥чних звТ¤зк≥в компан≥њ з основними партнерами у Ќ≥меччин≥. ћаркетинговий в≥дд≥л представництва в≥дпов≥дальний за рекламн≥ кампан≥њ, що проход¤ть у Ќ≥меччин≥ дл¤ просуванн¤ продукц≥њ торговоњ марки УKrupinkaФ та п≥дтриманн¤ украњнського бренду. ÷ей в≥дд≥л сл≥дкуЇ за зм≥нами, що в≥дбуваютьс¤ на ринку Ќ≥меччини, визначаЇ коливанн¤ попиту та зм≥ни в запитах споживач≥в та вносить пропозиц≥њ в розробленн¤ маркетингових стратег≥й. ¬≥дд≥л ≥мпорту в≥дпов≥дальний за своЇчасн≥ поставки товару кл≥Їнтам, оформленн¤ необх≥дноњ документац≥њ по транспортуванню продукц≥њ через кордони, миттЇву передачу замовлень у головний оф≥с шл¤хом супутниковоњ ≥нформац≥йноњ мереж≥. ќсновна функц≥¤ в≥дд≥лу звТ¤зк≥в з кл≥Їнтами - вести переговори з кл≥Їнтами, встановлювати контакти з потенц≥йними замовникам, вести кореспонденц≥ю та давати вичерпн≥ в≥дпов≥д≥ на запитанн¤, ¤кщо ≥нформац≥¤ не Ї конф≥денц≥йною, та передавати необх≥дну ≥нформац≥ю у в≥дд≥л ≥мпорту. ”с≥ в≥дд≥ли представництва працюють за принципами своЇчасност≥, орган≥зованост≥, над≥йност≥, в≥дпов≥дност≥ статуту представництва та п≥дпор¤дкуванн¤ головному оф≥су «ј“ У руп≥нкаФ у м. ѕолтава на ”крањн≥.

 омпан≥¤ постачаЇ на експорт 60% консервованоњ продукц≥њ, в той час ¤к на ”крањн≥ реал≥зуЇтьс¤ 40%.

«авд¤ки сп≥впрац≥ через УЅаварський ƒ≥мФ дл¤ орган≥зац≥њ в≥дсутн≥ барТЇри дл¤ ≥мпорту ≥ б≥льше того ≥снують п≥льгов≥ експортн≥ умови. «а допомогою потужноњ рекламноњ кампан≥њ ≥ ефективним методам просуванн¤ товару було сформовано попит на продукц≥ю даноњ орган≥зац≥њ.

ѕ≥д час формуванн¤ стратег≥њ ≥нтернац≥онал≥зац≥њ перед орган≥зац≥Їю було поставлено ц≥л≥:
«б≥льшенн¤ масштаб≥в д≥¤льност≥ ≥ росту орган≥зац≥њ, шл¤хом поширенн¤ на закордонн≥ —«√. ÷е, в свою чергу, допомагаЇ уникнути стагнац≥њ на нац≥ональному ринку.
ѕ≥двищенн¤ прибутковост≥ ≥ рентабельност≥ д≥¤льност≥ за рахунок входженн¤ в —«√ з перспективою на фазу прискореного росту.
«абезпечити збалансован≥сть стратег≥чного набору орган≥зац≥њ завд¤ки балансу життЇвих цикл≥в —«√ (на ”крањн≥ виробництво ≥ реал≥зац≥¤ консервованих каш знаходитьс¤ у стад≥њ упов≥льненн¤ росту, а в Ќ≥меччин≥ Ц зародженн¤).

ƒос¤гненн¤ вищезазначених ц≥лей характерузуЇтьс¤ на¤вн≥стю таких ознак:
-антицикл≥чн≥сть ( орган≥зац≥њ вдалос¤ дос¤гти стаб≥льност≥ розвитку д≥¤льност≥ та прибутковост≥ на нац≥ональному ринку, це даЇ змогу зменшити уразлив≥сть п≥дприЇмства);
-р≥зн≥ соц≥альн≥, економ≥чн≥, техн≥чн≥ умови (завд¤ки цьому можливо забезпечити прибутков≥сть орган≥зац≥њ ≥ зменшити уразлив≥сть њњ д≥¤льност≥);
-б≥льш висок≥ темпи росту (б≥льш швидкий темп розвитку економ≥ки Ќ≥меччини даЇ можлив≥сть уникнути стагнац≥њ на украњнському ринку ≥ зб≥льшити прибуток ф≥рми);
-продовженн¤ життЇвого циклу попиту (це в≥дбуваЇтьс¤ за рахунок входженн¤ в —«√ Ќ≥меччини на етап≥ зародженн¤ та зб≥льшуЇ короткостроковий прибуток).

ўодо метод≥в просуванн¤ товару, то за основу було вз¤то сп≥впрацю через УЅаварський ƒ≥мФ. ¬≥н знаходитьс¤ у м. ќдеса ≥ покликаний спри¤ти перспективним украњнським орган≥зац≥¤м щодо виходу на ринок Ќ≥меччини.

«ј“ У руп≥нкаФ пост≥йно бере участь у р≥зноман≥тних м≥жнародних виставках продукт≥в харчуванн¤, що, також, даЇ шанс п≥дписати контракт ≥з зац≥кавленим партнером.

—утн≥сть д≥¤льност≥ «ј“ У руп≥нкаФ на закордонному ринку пол¤гаЇ в оптових поставках консервованих каш до головних мереж супермаркет≥в у Ќ≥меччин≥ на умовах DDP (доставка з оплатою мита). ”кладено контракти з супермаркетами ALDI, LIDL, PLUS, на основ≥ ¤ких, при оптов≥й закуп≥вл≥ надаЇтьс¤ знижка у розм≥р≥ 10%. ¬ подальшому дана умова буде д≥¤ти т≥льки дл¤ пост≥йних кл≥Їнт≥в.

ўе одним з метод≥в посуванн¤ продукц≥њ Ї поставка њњ на р≥зноман≥тн≥ м≥ськ≥ та нац≥ональн≥ св¤та та ¤рмарки.

 р≥м того було розроблено активну рекламну кампан≥ю та п≥дписано контракт з братами  личко дл¤ участ≥ у н≥й. ÷ей виб≥р не випадковий, так ¤к вони дуже попул¤рн≥ в Ќ≥меччин≥. ƒо того ж каш≥ Уƒомашн¤ вечер¤Ф наголошують на важливост≥ здорового способу житт¤, а ¬≥тал≥й та ¬олодимир Ї тому наочним прикладом. ќтже, було розм≥щено рекламн≥ борди з њх зображенн¤м ≥ плануЇтьс¤ в найближчий час розм≥стити рекламний ролик на телебаченн≥.

¬едутьс¤ переговори, щодо п≥дписанн¤ контракту з н≥мецькою ф≥рмою УMUHLERФ, при ¤кому купуюч≥ мюсл≥ даноњ ф≥рми будь-¤ка з каш У ƒомашн¤ вечер¤Ф може бути придбана з≥ знижкою 30%. “ерм≥н д≥њ акц≥њ Ц два тижн≥. ÷е повинно мати усп≥х, так ¤к р≥зного роду акц≥њ та розпродаж≥ користуютьс¤ у населенн¤ Ќ≥меччини великою попул¤рн≥стю.

≤ наостанок пропонуЇтьс¤ акц≥¤: буде роз≥грано три комплекти по два квитки на боксерський матч з участю одного з брат≥в  личко ≥ кожен з покупц≥в каши Уƒомашн¤ вечер¤Ф автоматично стаЇ учасником роз≥грашу.

ѕриймаючи до уваги ретельний анал≥з ринку Ќ≥меччини, що був проведений спец≥ал≥стами «ј“ У руп≥нкаФ та обран≥ шл¤хи реклами по просуванню товару, можна бути впевненими, що поступово дана орган≥зац≥¤ завоюЇ значний сегмент ринку в Ќ≥меччин≥.


¬иконали студенти групи ћ«ƒ ѕолтавського ун≥верситету споживчоњ кооперац≥њ ”крањни  оробко —.,  урак≥на ƒ., Ћисенко ћ., Ћитв¤к ћ., –≥ттер ™., Ўепеленко ј. 2004



Hosted by uCoz